Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0752 415 001 sau 0755 630 363. Colegii nostri de la Suport vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Modalitati de livrare pentru produsele vandute de CyberStore

Livrare prin curier (standard)

Livrarea produselor de mari dimensiuni vandute de CyberStore:

Pentru produsele vandute de CyberStore taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta. Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit.
Pe langa taxa volumetrica, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variaza in functie de zona geografica. Aceste taxe se cumuleaza si pot fi consultate aici.

De asemenea, in cazul platii la livrare prin curier, se aplica o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 5 lei, pentru comenzile care contin cel putin un produs CyberStore.

Livrarea produselor de dimensiuni normale vandute de CyberStore:

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 1500 lei care contin produse vandute de CyberStore, cu exceptia comenzilor care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit. In cazul in care o comanda contine produse vandute si livrate de CyberStore si un card cadou, valoarea totala rezultata fiind de minimum 1500 de lei, transportul gratuit nu se aplica. Mai exact, produsele vandute si livrate de CyberStore din comanda respectiva trebuie sa fie de cel putin 1500 de lei, astfel incat sa beneficieze de transport gratuit.

Taxa de livrare pentru comenzile care contin produse vandute si livrate de CyberStore este calculata in functie de localitate si poate fi consultata aici. Pentru livrarile comenzilor efectuate in Iasi, a caror valoare este sub 1500 lei, se aplica o taxa de de 12.99 lei.

De asemenea, in cazul platii la livrare prin curier, se aplica o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 5 lei, pentru comenzile care contin cel putin un produs CyberStore.

Ridicare din showroom

Serviciul de ridicare personala din showroom-urile CyberStore este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare.

Livrarea in showroom este gratuita pentru toate comenzile plasate direct in showroom, precum si pentru comenzile plasate online sau prin call center a caror valoare depaseste 1500 de lei si care sunt achitate in momentul plasarii comenzii. In cazul platilor la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 2.5 lei.

In cazul in care suma de plata pentru o comanda plasata online sau prin call center este mai mica de 1500 de lei, costul de livrare in showroom este de 0 lei.

Daca ai ales ridicare din showroom si, la momentul plasării comenzii, toate produsele sunt disponibile pentru ridicare, nu ai costuri suplimentare pentru plata la livrare/ridicare din showroom. Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom-ul pe care l-ai selectat cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 4 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare).

Pentru ridicarea din showroom fac exceptie electrocasnice mari.

Pentru comenzi platite online (cu cardul online, in rate, prin iTransfer, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

La ridicarea din showroom, produsele din categoriile Televizoare, Telefoane, Laptopuri vor fi testate pentru a li se constata functionalitatea. In cazul in care Cumparatorul refuza testarea, se va considera ca produsul este predat functional, fara nicio zgarietura si cu ecranul intact. De asemenea, Cumparatorul va fi rugat sa semneze un document care atesta refuzul verificarii produsului.

Orice solicitare de retur pentru produsele cumparate din categoriile Televizoare, Telefoane, Laptopuri, care au fost ridicate din showroom-urile CyberStore si pentru care Cumparatorul a refuzat testarea, va fi primita doar in conditiile prevazute in certificatul de garantie.

Ridicare de la CyberStore easybox

CyberStore easybox este cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din Bucuresti, Ilfov, Iași, Timisoara, Brașov, Cluj, Constanta, Arad, Bacau, Ploiesti, Oradea, Braila etc.

Serviciul CyberStore easybox este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare.

Conditii de livrare la CyberStore easybox:

*pot fi comandate doar produse vandute de CyberStore
**plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor; cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare, iar, pentru acestea, in cos va fi disponibilă doar plata cu cardul online.
****se pot livra in easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii; eligibilitatea produselor poate fi verificata in pagina de produs sau in cosul de cumparaturi
****livrarea este gratuita pentru comenzile de minimum 1500 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 1500 de lei este de 9.99 lei pentru produsele vandute de CyberStore.
In cazul comenzilor platite cu card bancar la easybox, se aplica o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 2.5 lei. Daca plata a fost facuta online, la plasarea comenzii, aceasta taxa nu se aplica.
Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de acest serviciu:

Adauga produsele in cos si selecteaza modalitatea de Ridicare personala.
Alege CyberStore easybox si unul dintre punctele de livrare din lista.
Cand comanda ta ajunge in locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR si un SMS cu codul PIN. Ai 36 de ore sa ridici produsul. Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul in care se afla coletul.
Ridicare de la Posta Romana

Acest serviciu este disponibil in 624 de puncte de livrare din toata tara. Ti-am pregatit aici lista completa, astfel incat sa identifici punctul de livrare cel mai convenabil pentru tine.